Friday, June 30, 2017

Vampyyriseksimaumekko ja Hassuja kivoja kirjoja :3

Tätä yllä pitäessä saa premmin seksiä. 59,3kg & 169cm jos jotain kiinnostaa.
Kävimme poikaystäväni kanssa Salon iltatorilla torstaina, koska iltatori on aina torstaisin, ei tiistaisin, ei maanantaisin, ei keskiviikkoisin, vaan torstaisin, nami nami. Minun onnekseni iltatorilta löytyi mega ihana mekko, jonka rakas poikaystäväni osti minulle, ihanaa :3

Tämä on oikeastaan ehkä ensimmäinen kunnon goottityylinen mekko, jonka olen ikinä omistanut. En siis miellä itseäni gootiksi, vaikka naamassani roikkuukin lävistyksiä, omistan mustat hiukset ja meikkaan vahvasti. Näytän tältä vain koska palvon Saatanaa ja olen edgehog. Joka toinen tiistai uhraankin herralleni Saatanalle raakaa jauhelihaa ja lasillisen piimää kermaperunoiden kera. Oikeasti en lokeroi itseäni sillä olen vain minä ja lokerointi on täyttä naalin paskaa.


Iltatorilta tarttui mukaan myös kiva peili, kaikenlaisia kivoja kiviä kuten ametystiä, obsidiania ja sen sellaista, joista ette saa kuvaa koska kaikkea ei saa hopeatarjottimella, joudutte nyt vähän ponnistelemaan että saatte mielikuvan niistä. Eeppinen riikinkukkoviuhkakin tarttui mukaan. Tykkään tosiaan riikinkukoista, ne ovat mielestäni maailman hienoimpia kanoja. Vähän niin kuin kana joka marssii gaypride-kulkueessa, muttei ihan ymmärtänyt että kuuluisi pukeutua sateenkaaren väreihin.

Eeppisiä kirjoja



Kävimme pari päivää sitten kirjastossa, joka on yksi lempipaikoistani koska olen autisti. Kirjastosta löytyi poistettujen kirjojen hyllystä (oikeasti salaisuuksien kammiosta) kaksi dildoa kaksi kirjaa jotka olivat vain 0,50e kappale - Kirja nimeltään "Taikavoima" joka näyttäisi siältävän witchcraft menoa ja toinen kirja nimeltään "Pieni kirja pahuudesta" joka käsittelee ihmisluontoa ja pahuutta ihmisissä sekä yhteiskunnassamme, joka on muuten aivan perseestä.


Rakastan nykyään lukea kirjoja. Ahmin muna pystyssä uutta tietoa, jotta voisin esittää olevani viisas, vaikka olen tyhmä, lol! Ebaysta ja Amazonista (ei se sademetsä) tilasin hiljattain "The Power of Habit" ja "Mastery" kirjat. Olen Habittia lukenut jo jonkin verran ja pakko sanoa että jo sen vähän lukemani perusteella, en suosittele tätä kellekkään, ihan paska kirja. Oikeasti suosittelen kirjaa, koska se sisältää tietoa jolla voit muuttaa koko loppuelämäsi parempaan suuntaan. Olemme tapojemme uhreja. 

Jos informaatio olisi fyysinen olento, ottaisin siltä suihin joka päivä ja antaisin laueta naamalle
________________________________________ 

Muita kirjoituksiani jotka eivät kiinnosta sinua, mutta luet ne silti:

No comments:

Post a Comment